Skip to content

بحث من و تاکس بر سر جاوا.

اکتبر 5, 2008

امروز صبح که از خواب بیدار شدم زد به سرم که برنامه نویس بشم

نمیدونم این فکر از کجا به ذهنم رسوخ کرد ولی دیگه رسوخ کرده بود

و نمیشد کاریش کرد . به هر حال فکر خبر نمیکند و در هر لحظه باید

منتظر فکر های کار در بیار خودم باشم .من بلا درنگ ماجرا را (به مدد

انواع علامت ها و اشاره ها و اندکی تصویر و کلمات بی ربط و با ربط

لاتین که قریب یک ساعت عملیات گفتگو به طول انجامید ) با تاکس در

میان گزاشتم و ناگهان خنده ای بلند از تاکس فوران کرد .منو میگی

مونده بودم چه جکی گفتم که تاکس زده زیر خنده. تاکسو میگی نگاهی

از سر تا پا به ما انداخت و گفت :

oh my God

فکر کنم خودش فهمیده بود که کارش در اومده دردسر جدیدی در راه است .

و باید یادم بده که چجور توی لینوکس جاوا بنویسم .

بله دیگه اینو گفتم که بدونید از این روز به بعد من برنامه نویس این مملکتم

و میتونید من رو مهندس صدا کنید .

-اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هان؟هیچی من کجا مهندسی کجا شرمنده اخلاق ورزشی همه مهندسا هم

هستیم شوخی کردم چرا به دل گرفتید .

راستی پایتون هم خوبه هو .شنیدم زبان لینوکس پسندیه !

به قول یکی از بچه های انجمن ابونتو سی مثبت مثبت هم بد نیست

حالا که خوب فکرش رو میکنم میبینم ویبی هم خوبه

-اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه بابا چرا میزنی کی اصلا حرف ویبی رو زد منظورم Qt بود.

One Comment leave one →
  1. امید permalink
    اکتبر 23, 2008 09:04

    هم جاوا خوبه هم پایتون.
    پایتون رو به رشده
    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.
    متشکر از راهنمایی شما
    پایتون به نظر زبان ساده ای هست پس هر دو هم میشه کار کرد ؟

پاسخی بگذارید

