Skip to content

ابونتوی غرغرو!

اکتبر 22, 2008

این ابدیت کردن ابونتو هم برا ما شد قوز بالا قوز .چی فکر میکردیمو
چی شد!
با خودمون گفتیم الان سیستم رو ابدیت میکنیم .خوشبخت میشیم به
همه پکیجای مورد نیاز میرسیم .دیگه بدبختیه کامل نبودن پکیجا تموم
میشه . ولی چی شد!
سیتم قاطی کرده .فکر کنم الزایمر گرفته چون وقتی واردش میشم
این ارور را میده :
can’t open file /usr/share/gdm/themes/human/human.xml
فکر کنم این ارور مال اون صفحه هست که هنگام بوت میاد و یوزر و
پس رو اونجا وارد میکنم . چون اون صفحه قیافش عوض شده اصلا
نشناختمش.
منم برای این که حافظه ی ابونتو رو به جای اولش بر گردونم از راه
ترمینال رفتم به همون پوشه
/usr/share/gdm/themes/
و دایرکتوری Human رو ساختم تا یکم این ابونتو انسانیت پیدا کنه
بعد هم از پوشه های کناریش یه فایل human.xml پیدا کردم و توی
دایرکتوری انسان کپیش کردم .(تا ابونتو دیگه بهونه ی بیجا نگیره و
ندارم و پیدا نمیکنم جواب من نده ).
یه لوگ اوت کردم.گفتم دیگه بهونه نمیگیره دیدم نه خیر این دفعه

میگفت این فایلو نمیجوره:

background.png

منم دباره از فایلای کناری دزدیم

دباره که لوگین کردم گفت:

ubuntu.png

باز هم از فایلا کناری کش رفتم و ریختم تو فایل انسان

بار بعدی گفت:

bottom_bar.svg

بعد

icon-session.png

بعد

icon-session-prelight.png

بعد

icon-session-active.png

بعد

userentry.svg

بعد

boundingbox.svg

و بعد منتظر بهونه ی بعدی بودم که دیدم صفحه درست

شد و دیگه بهونه ای نگرفت.(جلل خالق)

حالا این مشکل که حل شد تازه مشکل بعدی شروع شد.

این دفه Nautilus کار نمیکرد(Nautilus همون برنامه مرور گره

دایرکتوریه مثلا وقتی دایرکتوری music را باز میکنید.از این برنامه داریم

استفاده میکنیم) .

برای اونم یه فکرایی کردم . رفتم به:

system>administartion>synaptic pakage manager

Nautilus را ابدیت نمودم و این مشکل هم به سلامتی حل شد .

فعلا که همه جا امن و امانه تا ببینیم بهونه ی بعدی این ابونتوی ما چیه .

همش به تاکس میگم این ابونتو با من سر سازش نداره  ولی تاکس میگه

تو بلد نیست باش درست برخورد کنی .

اخه شما بگید دیگه چجور باید برخورد کنم .این همه رعایت حالشو

میکنم این همه به فکرشم .اب دیتش میکنم .دیگه چه برخوردی باید بکنم .

ای خدا اخرش این تاکس با این ابونتوش من رو دیوانه میکنه .

راستی میگن ابونتو ۸.۱۰ از این ۷.۱۰ خیلی عاقل تره . برای ورودش

لحظه شماری میکنم.

3 دیدگاه leave one →
  1. اکتبر 22, 2008 17:56

    وقتی مشکل خاصی نداری, سعی کن زیاد آپدیت نکنی ! اگر هم می خوای آپدیت کنی, فقط آپدیت های امنیتی رو بگیر. برای این کار توی تنظیمات synaptic در صفحه ی updates فقط گزینه Important security updates رو فعال کن.

    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    از راهنمای همیشگیمان متشکریم 🙂
    که این تور پس اینه ماجرا
    من که خودم ابدیت نمیخواستم کنم
    این مطلب جناب حسن حبیبی خوندم هوایی شدم ابدیت کنم
    http://forum.ubuntu.ir/index.php?topic=6853.msg52065#new
    ۵- به روز رسانی سیستم به طور مرتب، یک کار عاقلانه است. لینوکس ویندوز نیست. در ویندوز شما به روز رسانی‌های امنیتی را هنگامی دریافت می‌کنید که مایکروسافت آنها را منتشر کند؛ که می‌تواند چندین ماه بعد باشد. در لینوکس یک به روز رسانی امنیتی ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت بعد از شناسایی یک حفره‌ امنیتی منتشر شود. هم در KDE و هم در Gnome نرم‌افزارهای به روز رسانی از اینترنت وجود دارند. اگر همیشه آنها را در حال اجرا داشته باشید می‌توانید از انتشار موقع یک به روز رسانی مطلع شوید. بی‌خیال به روز رسانی‌ها نشوید! حتما دلیلی وجود دارد که آنها منتشر می‌شوند.

    که الان با توضیح شما معنای به روز رسانی امنیتی رو فهمیدم.

  2. اکتبر 23, 2008 10:44

    سلام
    ممنونم از اینکه سر زدین ۷ بازم منتظر حضور شما هستم.
    یا علی!
    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.
    متشکرم
    این جریان ۷ چیه؟

  3. اکتبر 23, 2008 19:13

    سلام
    این راه به شدت من الوجوه میتونه موثر باشه ، برا خودم که خیلی حال میده 🙂
    در مورد اون پست مردی از این همه توجه ( 🙂 ) (https://narcislinux.wordpress.com/2008/10/14/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%85%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87/ ) ، منم یه مطلب دارم که میزارم ، ولی از من با تو ۱۸۰ درجه فرق میکنه
    ضمنا اون ۷ نیست همون ویرگوله ، ظاهرا یادم رفت شیفت رو بگیرم 🙂
    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.
    چه مرموز گفتید ۱۸۰ درجه
    پس حتما مطلب خواندنی خواهد بود 🙂

پاسخی بگذارید

