Skip to content

۶ دی تا ۶ بهمن میشه یک ماه !

دسامبر 20, 2008

از این به  بعد به مدت یک ماه (یکم کمتر  یکم بیشتر) با وبلاگ و نت و

لینوکس و تاکس و همه و همه  خدا حافظی میکنیم چون امتحانات پایان

ترم داره شروع میشه (بچه درس خون ؟!)

تاکس , بار و  بندیلت رو جمع کن میخوام بفرستمت خونه خودتون . تا تو

اینجا باشی من نمیتونم درس بخونم (خوب حالا ! ناراحت نشو بجاش بعد

این یک ماه نقشه ها دارم؟! بیا و ببین چه میکنم(به سبک عادل فردوسی پور) !)

این غیبت  از تاریخ ۶ دی شروع میشه و تا ۶ بهمن ادامه داره .

تو این یه ماه وبلاگ رو به خدا میسپاریم (و خواننده ها ی محترم !(خواننده

هم داره مگه , کی مطلبا منو میخونه ؟! :D) خلاصه جان شما و جان این وبلاگ )

ولی شاید از خودتون بپرسید چرا از ۶ دی میرم چرا همین حالا نمیرن ؟!خوب به

صورت بسیار تابلو باید بگم  ۶ دی دومین جلسه حضوری لاگ خوزستان برگذار

میشه بنا بر این فکرنکردن به نت و تاکس و لینوکس برابر با دیوانگیست .

این پست اخری حرفامونو بزنیم که تا یک ماه خبری از مطلب و وبلاگ و نت نیست :

من از تابستون امسال که با لینوکس اشنا شدم تغیرات زیادی در سیستمم

وارد شد (هم سیستم کامپیوتری و هم سیستم مغزی ) لینوکس فقط ویندوز

رو عوض نمیکنه , فقط برنامه هایی که باهاش کار میکنید را عوض نمیکنه

دنیای اوپن سورس  مغر و روح ادم رو عوض میکنه به قول ریچالد استالمن

انقلاب اوپن سورس یک هک بزرگ بود ( فیلم مستند انقلاب اوپن سورس را

حتما ببینید )  و یک بهبود در زندگی انسانها به روشی هوشمندانه ؟!

اول قصه من  بودم و تاکس و دنیای نت , خودمونو خودمون . شروع کردیم با

دنیای اوپن سورس سر و کله زدن نصب مودم نصب برنامه نصب سخت افزار

و …. خلاصه یه بار من امتیاز میاوردم یک بار این ابونتوی………(حالا بماند ) .

تا این که فهمیدیم (یعنی تاکس گفت ) که یه جایی به نام لاگ توی این دنیا وجود

داره که یک مشت خل و چل مثل خودمون ( جسارت نشه فقط با خودم بودم 😀 )

دور هم جمع میشن و بدبختیهاشان را با هم قسمت میکند ( همه  جا

خوشیهاشونو قسمت میکنند میکنند اونوقت ما ! (میبینید بدبختیهامون

که یکی دوتا نیست)) من هم اون ورو دیدم اون ورو دیدم ولی لاگی ندیدم

تا این که یکی سنگشو انداخت  و لاگ خوزستان سرو کلش پیدا شد . حالا

هم تاکس داریم هم یه سیستم داریم که روش لینوکس / گنو نصبه هم لاگ

دیگه بهانه ای نمونده پس پیش به سوی خورشید ازادی (اوپن سورس )

البته  بعد امتحانا !  😀

خوب اینم گفتم دیگه چی مونده ؟!

اوه ه ه ه    امشب شب یلداست , شب یلداتون خوش .

tuxyaldaتاکس  این هندونه مال امشب بود تو که همشو خوردی !

۱۳۸۷/۱۰/۷ – پ.ا.ن.و: یک  لحضه یک  لحضه یک چیزی بگمو برم !

عجب جلسه ای بود دیروز حدود ۳۰ تا ادم  جمع شده بودن اونم برای   یک

جلسه ی لینوکسی ( تاکس جات خالی سراغتو میگرفتن , دوستت بر بیباک

هم امده بود ). خوب من دیگه  رفتم ( اگر  بار گران  ن ن بودیمو و رفتیم م

اگر نا مهربان بودیمو رفتیم ….. خدا حافظ ( به قول سنجد بر میگردم ! حتما! )


2 دیدگاه leave one →
  1. آزاده permalink
    دسامبر 21, 2008 05:05

    می گم خوب منم از 15 دی امتحانام شروع می شه اما هیچی نخوندم آخه تا حالا داشتم تحقیقامو می دادم.من فقط 8 واحد دارم ولی توش موندم. خدا به خیر کنه…موفق باشی
    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    این تحقیقا ما را هم بد بخت کرد به ان هشت واحد ۱۳ (عدد با بار منفی) واحد دیگه ازافه کنی تازه میرسی به جایی که من هستم 😀

  2. totia permalink
    دسامبر 21, 2008 07:46

    خوش به حال ما بیسواتا،که روز و شبمون دوست و دشمنمون ، همه و همه واسمون یکرنگه…
    ولی دلمون واسه مشق نوشتن بد جوری تنگه…
    آخرین روز تعطیلات عید باشه تو باشی و مشقی که باید تا صبح تمام بشه…

    .+*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    خوب الان دقیقا یه چیزی شبه به این هستیم ولی یکم عظیم تر 😀

پاسخی بگذارید

