Skip to content

داستان تصویری ۷ !

اکتبر 8, 2009

این هم شماره ۷ .

نقاشی هاش خیلی بیشتر وفت گرفت . دیالگ ها هم خودش فکر کردن میخواد . اگه کسی ایده ای برا دیالگ ها داره من یکی که حسابی خوشحال میشم حالا تاکس رو نمیدونم . 🙂

screenshot7

8

و اما !

من باید یک راز بزرگ را همینجا اعلام کنم 😀 این داستانها از کجا امده ؟

برا این موضوع باید برگردیم به روزی که everplays پیشنهاد نوشتن داستان داد و پیشنهاد داد از تصویر استفاده بشه و روزی که BlackDal سر یک بحث خیلی غیر جدی  در باره جنبه ی هنری در اوپن سورس ایده کشیدن تصاویر را در سرم انداخت . و کلی ایده های ریز و درشت دیگه که مدیون بچه های گنو لینوکسیم . 😀

14

12 دیدگاه leave one →
  1. اکتبر 9, 2009 07:34

    بسیار عالی 🙂
    البته به نظر من مهم اینه که کی اجراش می‌کنه چون اگه ‍۱۰۰۰۰تا ایده‌ی ناب هم داشته باشی اما اجراش نکنی فایده نداره.

    اما در مورد کامیک‌ها: با اینکه از نقاشی ۲-۳تا کامیک آخر خیلی خوشم اومده اما به نظرم می‌تونی نقاشی ها رو ساده‌تر کنی و در عوض روی تعداد و داستان کار کنی 🙂

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    موافقم . شاید تصویرا رو نتونم ساده تر کنم ولی دارم فکر میکنم چجوری داستانها رو بهتر کنم . 😀

    یک ایدم هم اینه که حجمش رو کم کنم

  2. مریم permalink
    اکتبر 9, 2009 09:46

    من نمی تونم دانلود کنم از رپیدشر! همش ارور میده
    لطفا رسیدگی کنید 😀

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.
    سلام این یکی لینکو ببین 🙂

    http://www.mediafire.com/file/iy2m2ilyjon/#7.pdf

  3. yeenghelabi permalink
    اکتبر 10, 2009 20:30

    با سلام
    من قبل از اینکه نگران نقاشی‌ها یا داستان باشم ، نگران اینم که چگونه استمرار پیدا خواهد کرد .
    از این کارهای هنری که می‌بینم خیلی لذت می‌برم چون خودم نمی‌تونم انجامش بدم .
    ادامه بده
    یا علی

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    درسته من هم نگران این هستم .:)

  4. اکتبر 12, 2009 15:03

    موفق باشید
    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+
    تشکرات 🙂

  5. اکتبر 12, 2009 15:18

    ببخشید شما تو لینوکس استادی توکس می کنید یا اون به شما لینوکس یاد میده

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    تاکس!؟ خوب قانونی براش وجود نداره 😀

  6. اکتبر 12, 2009 18:30

    با این شماره حال کردم اساسی! دمت گرم!

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    🙂

  7. اکتبر 13, 2009 20:58

    سلام
    به نظرم بهتره لینک دانلود تو متن را عوض کنید به mediafire و یا یک بار دیگر تو رپیدشیر آپلود کنید. چون لینک شما خراب شده 🙂

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    سلام

    پس خیلی ها این مشکل رو داشتن احتمالا . درستش کردم . 🙂

  8. اکتبر 14, 2009 06:57

    سلام.میشه توضیح بدهید چه جوری لوگو RSS راگذاشتید؟

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    سلام
    یادش به خیر یه زمانی این سوالت سوال من بود . فکر میکردم مردم جادوگری میکنن این لوگو رو میزارن بعد فهمیدم نه خیر . مردم توی گوگل سرچ میکنند و یه لوگو پیدا میکنند . بعد میرن به یه سایت مثل feeds.feedburner.com که اون موقع ها مال گوگل نبود . ( اینجا شو دیگه نمیدمنم به هر حال باید یه سایت که بت این خدمات رو بده پیدا کنی 😀 ) و ثبت نام میکنی تا بت یه فید بده . بعد میرسه نوبت به این که اون ادرس فیدی که سایته بهت میده و اون تصویر لوگویی که پیدا کردی و یه جا اپلود کردی را به هم پیوند بدی اونهم در یک کد html مثل این :

    screenshot4

    موفق باشی ! 😀

  9. اکتبر 18, 2009 10:40

    سلام خانم مهندس

    این تصویره با این رنگ لباساشون خیلی جالب شده ها !!

    پر توان پر تلاش و پیروز باشی .

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.
    سلام .
    خودت مهندسی 😛

  10. اکتبر 18, 2009 10:51

    وای این لوگوی کارمیک چه خوشگل شده:))‌

    بعد این صفرای کنار لینکدونی چیه!؟ اونا رو می‌تونی حذفش کنی. اینا امتیاز هر لینگوکدونی هست! خوب به همشون که صفر دادی! پس بود و نبودشون مهم نیست.

    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+.

    سلام قابلی نداره میتونید بردارید 😀 .

    اوه اره , خیلی ممنونم که این نکته رو دقت کردید 🙂

  11. دانیال بهزادی permalink
    فوریه 6, 2010 11:05

    در مورد دیالوگ ها شاید بتونم کمکی بکنم
    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+
    طرحی دارید ؟
    اون موضوعی که در انجمن گفتید را متوجه نشدم !

  12. دانیال بهزادی permalink
    فوریه 7, 2010 17:04

    منظورم اینه که یه تیم تشکیل بشه و هر دفعه روی موضوع بحث بشه و طرح کلی داستان به دست بیاد.
    بعد اون داستان با نظر کل تیم کامل بشه.
    این تیم باید حداقل چنین افرادی رو داشته باشه:
    1- رهبر تیم (که فکر می کنم خودتون هستین و ایده رو می دین)
    2- کارشناس گنو/لینوکس (که محتوای اشتباه نداشته باشیم)
    3-ویراستار ادبی (برای جلوگیری از اشتباه های واژگانی و نگارشی)
    4- کارشناس هنری (برای تشخیص حالت چهره ها، تعیین رنگ آیتم ها و …)
    5- صاحب نظر در کمیک استریپ (برای این که طراحی ها به ترتیب دیالوگ باشن، ترتیب زمانی رعایت بشه، نحوه ی گذار بلاک ها معلوم بشه و …)
    6- آزمایشگر (که فقط در انتهای کار بر روی اثر نظر می ده و تغیررات بر مبنای اون انجام می شه)
    در آخر هم طرح به دست اومده نهایی می شه
    البته غیر از آزمایشگر بقیه افراد قابلیت ادغام دارن مثلا یه نفر هم می تونه در عین حال که کارشناس هنریه، ویراستار ادبی هم باشه)
    +*””*+..+*””*+..+*””*+..پاسخ..+*””*+..+*””*+..+*””*+
    خوب الان کامل فهمیدم
    این خیلی خوبه
    از اول شروع همیشه انتظار اینو داشتم که کسی اعلام همکاری کنه الان فک میکنم بعضی ها نشون دادن که بدشون نمیاد همکاری کنن با این طرحی که شما گفتید دارم به این فکر میکنم که یک اقدام اساسی انجام بدم که برای همکاری میدان داده بشه . اول باید روش برنامه ریزی کنم و دقیقن برسی کنم که چجوری میشه .

پاسخی بگذارید

