Skip to content

نظر م

ژوئن 5, 2010

گرچه از موضوع های جنجالی و  موضوع هایی که همه  پیش زمینه های فکری خودشان را در باره ان دارند فاصله می گیرم ولی این مطلب در بلاگ نوشت برایم جالب بود  و کنجکاو شدم که با خودم مصاحبه کنم و نظر خودم را بدانم 🙂 !

خودم : سلام

خودم :  سلام

خودم : زن بودن چه حسی دارد ؟ زن بودن یعنی چه ؟

خودم : زن بودن مثل متفاوت بودن است . همان طور که سیاه پوستها با سفید پوستها فرق دارند و چینی ها و چشم بادمی ها یا انهایی که موهای صافی دارند و انهایی که موهای وزی دارند یا ادم های چاق یا ادم های معلول و ادم های نا بینا و نا شنوا و سالم و مریض  و یا ؟! یا؟ کلا  توی این دنیا  همه چیز با هم متفاوته و تا حالا دو تا ادم  که کپی پیس هم باشن ندیدم , حتی دو قولوها هم سرنوشت و اثر انگشتاشون با هم فرق داره 🙂

وقتی به ضعف هایی که در این تفاوت دارم فکر میکنم مثل این است که قدم  در بیراهه ی نابودی بزارم  و این  چیزی  هست که  زیاد دیدم .  فقط  هم مشکل خانم ها نیست . مشکل اکثریت هست .

واسید  داستانو کامل بگم ! توی دنیا یک عده میگن ما برتریم و یک عده هم قبول میکنن که اونها برترن  . همین ! :/

مثلا من که چشم دارم چون بینام خودمو برتر میدونم و اون که نا بیناست اینو میپذیره !

یک جور قاعده شرطی هست ! این که ملاک هاشو چجوری تعیین میکنن  هم  زیاد نمیدونم !

هممم !  چه کسل کننده ! اخه به اینم میگن زندگی ؟! این که یک دور باطله ! مثل اینه که تاکس بره خود کشی کنه و توی وصیت نامش بنویسه  خودکشی کردم چون نارسیس نبودم 😛

من فکر میکنم خدا مارو متفاوت افریده تا به هم نیازمند باشیم . متفاوت افریده تا  محبت , دوستی و زندگی معنی پیدا کنه . اخه اگر زمین همش  صاف صاف بود, هیچ ابی جریان نداشت و سرازیر نمی شد( و اب هم اینجا استعاره از زندگی هست ) انوقت  دیگه زندگی معنیش چی بود ؟

ما متفاوتیم تا من چیزی را که تو نمیبینی ببینم و تو هم چیزی را که من نمیبینم ببینی ( چه شاعرانه :)) )

پس من به وظایف و مسئولیت هایی که در قبال این تفاوت دارم فکر می کنم  و اون وقته که  تمام ناراحتی هایی که  از متفاوت بودنم بهم دست داده از بین میره و من قدم در راه انسان بودن میزارم .

البته جامعه حرف ها ,  فرهگ ها و رفتار های نا به جای زیادی داره اصولا پرونده درست و حسابی هم در طول تاریخ نداشته و زیاد نباید روش حساب کرد .

بلاگ نوشت : ایده ال زنانگی چیست ؟

خوب ایده الم اینه همچین سوالی ازم نپرسن 😀 منم یک ادم هستم مثل همه و با تفاوت های خودم .

بلاگ نوشت : کدوم رو بیشتر می‌پسندی؟ “مرد > زن”  یا  ”مرد < زن” ؟

من اینجوری مینویسم

زن   مرد

بدون هیچ علامتی که بینشون بیاد

بلاگ نوشت : چقدر از “مرد”ها متنفری؟

برای چی باید از یک ادم به جرم متفاوت بودن بدم بیاد ؟

من فقط از ادمایی که بدی میکنند و انسانیت یادشون میره بدم میاد .

بلاگ نوشت : پیامی برای “زنان” دنیا…؟

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام 🙂

6 دیدگاه leave one →
  1. ژوئن 7, 2010 10:25

    راستی شما بهتر از دوستاتون نوشتید
    موفق باشید

  2. ژوئیه 27, 2010 17:36

    سلام نارسیس جان تو فری نت لینک شدید ! در صورت تمایل شما هم میتونی منو با نام Freenet لینک کنی تو بخش مناسب ( احتمالا بخش وبلاگ دوستان لینوکس کار )

    اینترنت ازاد یه پروژه شخصی برای کمک به ایجاد جریان ازاد اطلاعات تو همه سیستم عاملهاست هدف ازادیه مثل فلسفه گنو

  3. mehionline permalink
    اوت 5, 2010 13:06

    🙂

  4. سپتامبر 9, 2010 09:51

    سلام نارسیس
    وبلاگ باحالی داری
    من از بچه های لاگ گیلان هستم
    خوشحال میشم اگه وبلاگهای منو لینک کنی و البته منم لینکت کردما P:
    در ضمن یه سری مطالبت فوق العاده به شخصیت خودم نزدیک بود ینی اولش کاملا حس کردم که خودم اونا رو نوشتم.
    به هر حال از آشناییت خوشحالم راستی امروز تو لینوکس اف ام برنامه منو میتونی گوش بدی اگه دوس داشتی
    راجع به برنامه نویسی جاوا
    به امید ارتباطاط بیشتر و پیشرفت روزافزون
    برقرار باشی

  5. سپتامبر 9, 2010 10:23

    راستی یادم رفت آدرس اونیکی وبلاگم رو بهت بدم:

    http://alireza-masrurkhah.blogspot.com

    این یکی هم که دیگه تو امضام هست اما جهت سهولت میزارمش D:

    http://cyberiaaa.wordpress.com

  6. مهیار permalink
    سپتامبر 26, 2010 06:33

    آفرین خیلی خوشحالم که این دیدگاه رو داری

پاسخی بگذارید

