Skip to content

در جستجوی برنامه ای وب بیس یا غیر وب بیس برای مدیریت کارهای روزانه (قسمت اول )

دسامبر 13, 2010

خوب اولین سایتی که باش اشنا شدم که خیلی وقت پیشا شاهزاده اسمش را آورد Remember the Milk بود . عضویت توش رایگانه  میتونی کاراتو لیست کنی تگ بزنی و ساعت و اطلاعات دیگه …. (البته من تو لیست برنامه ها کاندیدم با نرم افزارا پولی هیچ میونه ای ندارم و به خاصیت هاشم کاری ندارم ! 😀 )

میتونید اونو به ایمیل و gtalk , Skype  وشماره موبایل و … از این جور چیزا وصل کنید تا کاراتونو یاد اوری کنه.  به برنامه ی outlook و android هم میشه وصلش کرد ولی اون وقت MilkSync میخواد و اونجاست که باید پول بدید !

ولی ادم که همیشه به اینترنت وصل نیست برای اون زمانا داشتن نرم افزارایی مثل Tasque بد نیست ! نکتش اینه که میتونه به اکانت RTM تون (همون Remember the Milk را دارم میگم ) وصلش کنید و اینجوری لیست task هاتون هردو جا با هم تنظیم میشه !

جالبه RTM با google calendar هم سر و سری داره باید پرسید این RTM کجاها نیست !

و بعدی hi task ! هم پولیه هم پولی نیست !‌ یعنی هرچی پول بدی آش میخوری !

از کارکردن باش بیشتر از  Remember the Milk خوشم امد . احساس کنترل بیشتری داشتم .

یکی از امکاناتی که داشت و من در RTM ندیدم امکان ایجاد یک تیم کاری بود .

مثلا بخشایی مثل All day events و اون تقویم که توی عکس بالا  تقریبا مشخصه و شکل وارد کردن اطلاعات هر task خیلی مورد پسند تره برای من . توی تنظیماتش چیزی به عنوان خبر دادن از طریق موبایل و مسنجر و اون گذینه هایی که برای RTM بود ندیدم و فقط از طریق ایمل بتون کارتونو گوشزد میکنه ولی من نمره ی بالاتری نسبت به RTM بش میدم و تو لیست کاندید هست .

google task رو امتحان کردید ؟! کلا تا اسمش امد بش خوش بین نبودم ! برای استفاده ازش باید کروم داشته باشید و بعد هم از اینجا install رو میزنیمو تمام ! البته برا ایران …. :/ دیگه بقشو خودتون میدونید حرف تکراری نمیزنیم !

اگر به google calendar سر بزنید اونجا هم task  را میبینید و کرومی هم نمیخواید ! خوب اصلا ادمو غافلگیر نمیکنه ! یک لیست task که میتونید تاریخشونو وارد کنید و دیگه هیچی ! خوب واقعا حق داشتم بد بین باشم !

خوب برنامه بعدی task coach وب بیس نیست ! هیچ وابستگی هم به  وب نداشت کاملا خود مختاره !‌

داشتن چیزایی مثل time line و ثبت زمان هر task  باعث میشه  تو لیست برنامه های کاندید قرار بگیره  ولی به خاطر این که اصلا با نت و وب میونه ای نداره(خوب من چیزی نیافتم) نمره ی خوبی نمیگیره .

میرسیم به  Evolution چیز خاصی نداشت فقط میشد task ها رو کامپیوترتون یا روی وب ذخیره کنید ! دیگه چیز جالبی ندیدم این یکی که تو لیست من نیست .

یه چیزی رو میدونید ؟! این task managera خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی زیادن , بقیق باشه برای بعدا.

 

4 دیدگاه leave one →
  1. دسامبر 18, 2010 15:08

    ممنون جالب بود
    نیم دونم چرا وبلاگ شما برای من درست نشون نمیده!

  2. دسامبر 18, 2010 18:16

    دقیقترمیگید؟یعنی پستها درست نشان داده نمیشه ؟ مرور گرتون چی هست؟

  3. دسامبر 31, 2010 07:00

    پست بسیار جالبی بود.
    من خودم مدتهاست از Tasque که به RTM وصل هست استفاده می‌کنم.
    البته برای کار از Google Calendar استفاده می‌کنم و Google Tasks
    حسن Google Calendar این هست که میشه براش تعریف کرد در فواصل زمانی مختلف مثلا ۲ روز قبل از موعد و ۵ دقیقه قبل از موعد با ایمیل آدم رو خبر کنه.

  4. ژانویه 17, 2011 07:30

    ممنون برای مطلب.

    برای من، مشکل سایت‌ات در یه سری فونت‌ها، مثل فونت عناوین هست!
    مثلن برای فارسی letter-spacing: 1.05pt; معنی نداره و فونت رو خراب می‌کنه!
    این ساختار فونت هم برای من حروف رو جدا از هم می‌نویسه: font-family: «Trebuchet MS»,»Lucida Grande»,»Lucida Sans»,Verdana,Arial,sans-serif;

پاسخی بگذارید

