Skip to content

طراحی – لینوس

آوریل 25, 2011

یک روز یگ نقاش بهم گفت، طراحی شبیه دوچرخه سواری میمونه، اگر یک مدت طولانی بزارید کنار وقتی دباره قلم دستتون بگیرید یادتون میاد چجوری باید بکشید .

ولی من همیشه فکر میکنم که یادم میره، برای همین با این که نقاش و کاریکاتوریست و طراح  نیستم ولی هر چند وقت یک بار میخوام چک کنم ببینم یادم رفته یانه ! شاید فکر کنید این چه جور ادمیه دیگه ! دیوانست :)) . به هرحال امروز هم نشستم سعی کردم یک شکل کارتونی از آدمهایی که میشناسم بکشم. عکس جناب تورووالدز را میزارم اینجا ولی بقیش رو میزارم تو پوشه نقاشی ها چون زیاد از سر به سر گذاشتن خوشم نمیاد . :)‌

پ.ی.ن: اگر یک پینتر بگیرم چقدر خوب میشه ! یه روزی میرم دنبالش lol

10 دیدگاه leave one →
  1. آوریل 26, 2011 09:38

    پ.ی.ن رو موافقم منم میخوام یه روزی برم دنبالش، اگر یه روزی رفتی دنبالش اطلاعاتت رو شر کن 😉
    ولی وقتی فکر میکنم میبینم همه هنر و پز(!) این کارها به اینه که با دست و با موس کشیده شدند. اگر پینتر دیجیتال بیاد وسط یه جوری ارزش کار یا در واقع تکنیکت دیگه خاص نیست و یه تکنیکیه که همه استفاده دارن میکنند (یعنی آدم عاقل که با موس اینجوری نمیکشه و این خودش خاصه (البته خودم رو میگم!)) یه جورایی هم فکر میکنم وقتی اسم پینتر دیجیتال میاد همه اونقدر تعجب نمیکنند و میگن آهان! خب اینو با کامپیوتر کشیده دیگه پس کاری نداره!!! میدونی که چی میخوام بگم؟ 😉

    نقاشی هم اگر توی خونت باشه یادت نمیره نگران نباش.

    این نقاشی هم خوب شده.

  2. آوریل 26, 2011 12:42

    پینتر چیه دیگه؟ (: یک لینک می دی؟

  3. آوریل 26, 2011 13:33

    والا ما هم آخرش نفهمیدیم.
    پینتر
    تبلت
    تیبلت
    قلم نوری
    قلم دیجیتال

  4. آوریل 26, 2011 14:12

    @نبی خوب شاید ولی وقتی ادم میبینه چقدر میتونه وقتو برای یک طرح کاهش بده و در عوض یک طرح جالب تر بکشه و چیز های جدید تری یاد بگیره موضوع فرق میکنه . 🙂

  5. آوریل 26, 2011 14:42

    @جادی
    lol! من اولین باری که دنبال همچین وسیله ای بودم کلمه کلیدیم برای جستجو Painter بود ! هنوز هم پیش خودم همین اسم را داره !
    منم اسمای زیادی شنیدم که بعضی ها منظورشون دقیقا یک چیز بود و بعضی اوقات هم دقیقا اسما داشت ابزار متفاوتی را نشون میداد ولی هدفشون یک چیز بود .
    http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_tablet
    http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_pen
    http://forum.ubuntu.ir/index.php/topic,9766.0.html
    محصولات wacom به نظرم خیلی رویایی هست
    http://www.wacom.com/Products.aspx
    http://wacomsolutions.wordpress.com/
    به خصوص Cintiq 😀

  6. جیم permalink
    آوریل 26, 2011 16:51

    خیلی خوب کشیدی. با چه برنامه ای کار کردی؟ البته این هنر شماست.

  7. آوریل 26, 2011 16:59

    @جیم
    معمولا کاری که میکنم اینه که هرچی برای طرح لازمه اول روی کاغذ با مداد میکشم بعد اسکن میکنم روی سیستم و با نرم افزار gimp یا inkscape بقیه کارو ادامه میدم . این نقاشی الان با gimp هست 🙂

  8. آوریل 26, 2011 23:13

    🙂 خوشگل شده! ایمیلش کن به توروالدز 😀 ببینتش خنده دار میشه :d :))
    ولی ایول به خودم که هیچ وقت نتونستم یه چیز درست و حسابی نقاشی کنم 😀

  9. مه 25, 2011 11:49

    بسیار کاراتون را دوست دارم. اگه مثلا این عکس ها را با چند تا جمله مناسب نقض در مورد لینوکس و نرم افزار آزاد تلفیق کنید . پوستر های خوبی از توش در می یاد که خیلی ها طرفدارش می شند .
    من خودم اولین مشتریشم 😉

  10. مه 25, 2011 13:34

    ممنون ، آره ! ایده ی کاملیه . 😀

پاسخی بگذارید

