Skip to content

یک جشن دیگه هم *گذشت (:D)

مه 20, 2011

بعد از دو سال  یک بار دیگه هم توی جشن انتشار اوبونتو شرکت کردم ، مثل دفعه قبل دوباره خیلی ها رو دیدم،  خیلی ها رو ندیدم. نسبت به دو سال پیش شاید مطالب دیگه برام جالب نبود ولی همیشه این جور دور هم جمع شدن ها برام پر از ایدست، برام پر از انگیزست و دیدن ادم های مجازی هم جز‌ء قسمت های جالبش هست که این اتفاق ها خیلی کم میتونه پیش بییاد،  برای همین برام مهمه .

موقع اجرا ها مدام تیکه به تیکه با خودم میگفتم ، اوه نه این تیکه رو اینجوری بگو، واو چرا داری این قسمت جالب رو که میشه همه ی ادم های سالن را خندوند از دست میدی و …. کلی از این بگو مگوها :))

نمیدونم اگر خودم هم ارائه داشته باشم میتونم نقطه های طلایی را از دست ندام یا نه ؟! کلا اسم جاهایی که یک سمینار یک نواخت را بشه به یک سمینار جالب تبدیل کرد را گزاشتم نقاط  طلایی،  فکر میکنم بدون خنده نمیشه یک سمینار خوب داشت . ای ای ای ! امان از بچگی lol

کلا خیلی خوشحالم که این یکی نیم سال هم جشن انتشار  برگزار شد ، با همه زحمت ها و پیگیری ها :)‌

خوب حالا با دید های تازه ای که دارم بر میگردم به ادامه ی کارهام  و زندگی لینوکسی (گنو هم کنارش) .

2 دیدگاه leave one →
  1. مه 23, 2011 08:59

    خوب انتقادات رو هم بنویس دیگه، تا کسی ازمون انتقاد نکنه که پیشرفت نمی کنیم 🙂

  2. مه 23, 2011 10:32

    تنها انتقادمو غیر مستقیم گفتم 😀
    همه چیز خوب بود ، چیزی هم که از نظر من انتقاد بود شاید برای کسایی که تازه دارن اشنا میشن با لینوکس و ابونتو و تا حالا هم تمرکز جشنا روی این ادما تازه وارد بوده، انتقاد حساب نشه نظرها هم همینو نشون میده . ولی کم کم این گردهمایی ها گنو/ لینوکسیهاش داره زیاد میشه . یکم برای اجرا ها ارائه دهنده ها بی حال و حوصله بودن یکم انرژی ها کم بود یعنی فکر کنم هنوز باورشون نشده بود امسال بالاخره جشن برگزار شد واصلا شاید بیشتر حرفهایی که میگفتن براشون تکراری بود، به نظرم حالا که همه سر تکراری بودن توافق دارن بریم یک پله جلوتر 😀 .
    در واقع سمینارا و برنامه های جشن و نظم جشن چیزایی هست که واقعا دست خودمونه که نظم خوب بود ،همه اینا رو اگر برای جشن بعد در نظر بگیریم خیلی عالی خواهد بود .

پاسخی بگذارید

